Beletteringen | Van Idee tot Product

Zo werkt het

Wil je ons inschakelen voor belettering van bijvoorbeeld een reclamebord, autoreclame, gevel of sign? Dan kun je met je idee het beste even langskomen in de winkel. Wij kunnen ook telefonisch informatie verstrekken. Of stuur ons een e-mail. Omschrijf dan je idee zo nauwkeurig mogelijk. Stuur (of neem) indien mogelijk een schetsje (of beter) mee.

Prijsopgave

Aan de hand van je wensen geven wij dan in eerste instantie een prijsindicatie. Als je dat dan wilt werken wij alles verder voor je uit. Wanneer alles duidelijk is sturen wij de definitieve offerte met alle details. Als je daarmee dan akkoord gaat gaan wij voor je aan de slag. De meeste opdrachten zijn binnen een (1) week gereed (als het moet kan het heel snel). Je kunt de bestelling dan het beste komen ophalen of (indien mogelijk en afgesproken) kunnen we deze ook naar je verzenden. We kunnen ook voor aflevering en plaatsing zorgen.

Klik hier en vraag offerte aan of neem contact op met ons TEAM //

Ontwerp

Heb je zelf een kant een klaar (bruikbaar) ontwerp? Prima. Dat drukt de kosten. Heb je dat niet? Ook geen probleem. Dan doen wij het gewoon voor je voor een redelijke prijs. Je moet natuurlijk zelf aangeven wat je met teksten, kleuren enzovoort wilt. Aan de hand van een schetsje kunnen wij het ontwerp ook voor je maken. Als het klaar is kunnen wij het dan op onze computers in de winkel laten zien. Gaat het via e-mail? Dan kunnen wij je het concept ontwerp voor akkoord toesturen.

Productie

In alle gevallen wordt je opdracht bij ons in het bedrijf afgewerkt. Wanneer het langer dan een week duurt (afhankelijk van omvang van het werk) dan houden wij je tussentijds op de hoogte van de status van je bestelling. Nadat je opdracht gereed is, ontvang je een telefoontje of een e-mail.

Afhalen of verzenden

Je kunt je opdracht op de afgesproken datum altijd komen ophalen in de Weimarstraat 343 in Den Haag. Indien mogelijk en afgesproken kunnen wij de bestelling ook voor je opsturen. De kosten voor de verzending zijn van verschillende factoren afhankelijk en worden vooraf met je besproken.

Betaling

In de regel vragen wij betaling bij afhalen. Bij grotere opdrachten kunnen wij een aanbetaling vragen. Wij accepteren geen creditcards. Indien wij iets moeten opsturen ontvang je eerst een factuur. Die sturen wij per e-mail. Deze moet betaald zijn voordat de bestelling wordt verstuurd.

Tevreden?

Daar zijn we blij mee, dat horen wij dan graag en dat mag je in dat geval natuurlijk ook aan anderen vertellen. Wij stellen dat op prijs!

Foutje?

Dat zal niet zo snel gebeuren maar iedereen kan een foutje maken. Hebben wij iets verkeerd gedaan? In dat geval zullen wij het natuurlijk herstellen. Laat het ons dan wel onmiddellijk weten. Heb je zelf een fout gemaakt? Ook dat kan gebeuren. Maar ook dan proberen wij het zo goed mogelijk voor je op te lossen.

# // Persoonlijk contact met iemand van ons TEAM?

Een algemeen vraagje via ons contactformulier? Klik dan hier.

Back to top